dinsdag, maart 22, 2005

Ballontieten zijn out



Gedaan met de samengeperste, hoog opgeduwde boezems. Volgens de Britten ruimt de Wonderbra, alias de martel-bh, plaats voor een subtieler decolleté. Wie mooi wil zijn, hoeft dus niet langer te lijden. Van korsetten tot ballontieten, de borstenterreur lijkt eindelijk bedwongen.

Wie herinnert zich niet de ,,Hello Boys''-poster van Sara Lee's Wonderbra met supermodel Eva Herzigova? De campagne in 1994 was waarschijnlijk de meest succesvolle reclamepanelencampagne ooit. Ze veroorzaakte niet alleen files in de Amerikaanse steden maar bezorgde de Wonderbra wereldwijd naambekendheid. De verkoop van de push up-bh steeg met liefst 80 procent. Maar volgens een Britse krant kiezen de dames na een decennium van samengedrukte borsten en duizelingwekkende decolletés opnieuw voor comfortabelere en subtielere lingerie. Minder is terug meer. ( Bron: Het Nieuwsblad )

Geen opmerkingen:

Iota et Seres