zaterdag, juli 09, 2005

Vanmol stadscartoonist Aalst



Ja u leest het goed, uw dienaar ol' Vanmol is bij deze gebombardeerd tot stadscartoonist van Aalst. En DAT ik daar fier op ben! Voor mij, iemand die geboren is in Aalst, is het een droom om deze stad te mogen representeren. De stad van Boon, de stad van de voil janetten, de stad waar carnaval immer latent aanwezig is. Oh boy, zo fier als een gieter ben ik! Ik kan het nog steeds niet geloven.
En al die mogelijkheden om te stoefen tegen mijn maten van Aalst, verdomme ik krijg er zowaar een erectie van!
De 1° augustus beginnen de besprekingen, eerst nog eens flink met verlof en dan vliegen we er in!!
Oilsjt ajoin en bier mè schoim!!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

gefeliciteerd vanmol, tis ook een hele eer voor aalst om u als cartonist te kunne strikken ;)
oilsjteneirs zemmen!

Anoniem zei

Nen dikke proficiat VanMol. Maar ik moet er toch nog iets bijzeggen: Djeiremonne is beter...auinenschijter! ;-)

Anoniem zei

Wel Erwin, de Alkmaarse kaaskoppen uit Nederland zijn ook trots op je: Dat er maar veel filosofische gesprekken met een pintje in het park van Aalst mogen volgen!

Mondale zei

blijkbaar ben je echt goed!
ik woon in oostkamp(brugge) en heb persoonlijk niet zoveel banden met aalst of met de cartonisten die daar wonen, maar, wees niet verwaant, zo'n titels moet je verdienen, dag na dag, keer op keer.

Anoniem zei

ferm goed aja :)
oilsjtneirs zemmen en da vinne weir ferm

Anoniem zei

Kom hier al een tijdje en vind je cartoons geweldig! Dat heb je dan dubbel en dik verdiend!

Anoniem zei

Mokt nekeer een affiche ver Carnaval dan ;)
Want twer tijd dawen nog is een deftige te zien krijgen in de straten ^^
Anyway Ne graulijken proficiat

Iota et Seres